Joi, August 3, 2017
Aveți posibilitatea de a cere o amanare de plată a facturii de până la maximum 5 zile, fără niciun motiv.
Acest timp va fi stabilit de către operatorii noștri in funcție de istoricul contului.
Discutie Client-Operator Clever-Host:
Client: Ce trebuie să fac pentru a obține o amânare de plată a facturii?
Operator: Tot ce trebuie să faceți este să deschideți un ticket la departamentul "Cerere de amânare a plății"
Client: Trebuie sa precizez vreun motiv anume?
Operator: Nu. Ințelegem situația și nu avem nevoie de niciun motiv.
Aveți posibilitatea de a cere o amanare de plată a facturii de până la maximum 5 zile, fără niciun motiv.
Acest timp va fi stabilit de către operatorii noștri in funcție de istoricul contului.
Discutie Client-Operator Clever-Host:
Client: Ce trebuie să fac pentru a obține o amânare de plată a facturii?
Operator: Tot ce trebuie să faceți este să deschideți un ticket la departamentul "Cerere de amânare a plății"
Client: Trebuie sa precizez vreun motiv anume?
Operator: Nu. Ințelegem situația și nu avem nevoie de niciun motiv.
Powered by WHMCompleteSolution