Tickete de suport

Deschiderea unui tichet de asistentă ca și utilizator autorizat

 

Pentru a beneficia de asistentă tehnică din partea noastră prin tickete este necesar să primim solicitările de la o persoană autorizată. 


Deținătorul contului de găzduire poate deschide un ticket de asistentă: 

  • fie din interfață web https://my.clever-host.ro/clientarea.php - după ce s-a autentificat cu numele de utilizator și cu parola 
  • fie trimițând un email de la o adresă de email care este înregistrată la noi

În cazul în care sunt terțe persoane pe care doriți să le autorizați să contacteze serviciul de asistentă și/sau să folosească contul dvs, din contul dvs de client se pot adaugă contacte noi (alte adrese de email). Pentru a adaugă contacte noi, faceți click pe numele dvs din dreaptă sus și selectați Contacte/Conturi secundare. 


Din motive de securitate suntem nevoiți să refuzăm solicitările de asistentă care nu sunt primite de la o persoană autorizată.

Hjälpte svaret dig?

Relaterade artiklar

Asistenta LiveChat

Asistenta prin intermediul LiveChat-ului este oferita doar de catre departamentul comercial...

Powered by WHMCompleteSolution